portfolio
URZĄD MIASTA POZNANIA
URZĄD MIASTA POZNANIA
My Poznań
36.6
Chłodny, zimowy czas to idealny moment na ocieplenie… także wizerunku miasta. Udało nam się to dzięki wielokanałowej kampanii o szacunku, która sprawiła, że o Poznaniu było głośno. I to w pozytywnym kontekście.
Klient
URZĄD MIASTA POZNANIA
Zakres
strategia | kreacja | produkcja video | obsługa PR | zakup mediów | social media content | web design
Kiedy
2018

BRIEF/WYZWANIE

Święta to czas wzmożonej wrażliwości, ale i braku czasu. Jak w tym czasie przeprowadzić viralową kampanię na trudny społecznie i dotychczas pomijany temat?

IDEA/POMYSŁ

Tolerancja ma zakresy, wartości graniczne. Można je przesuwać. Umawiać się na nie. To tak, jakbyśmy chcieli się umówić, że człowiek powinien mieć inną temperaturę, niż 36,6. Wobec ludzi tolerancja to za mało. Człowiekowi należy się szacunek. Bo jeśli pozbawić nas stereotypów i uprzedzeń, jesteśmy tacy sami. Mamy elementarne prawo do tego, by nas szanowano. I zdrowe jest dla nas właśnie to 36.6.

REALIZACJA/DZIAŁANIE

Wokół idei zbudowana została wielokanałowa komunikacja

poprzedzona kampanią teaserową i ambientem na poznańskim Starym Rynku. Szeroki zasięg działań zapewnił wirusowy film, atrakcyjny content w social mediach oraz działania PR.

KAMPANIA

Poznaniacy, jak przystało na temat kampanii, ciepło przyjęli naszą akcję i chętnie brali udział w tworzeniu wirusowego video. Przy okazji rozdawaliśmy edukacyjne ulotki, a Stary Rynek w przedświąteczne weekendy pokryły baloniki z logo akcji.

REZULTATY/EFEKTY

Kampania wyszła daleko poza granice Poznania, przynosząc miastu dziesiątki pozytywnych tekstów i materiałów w ogólnopolskich mediach.

900 tys.
RAZY OBEJRZANO
VIRALOWY FILM


Top