portfolio
BZ WBK
BZ WBK
Kartoswajanie
Lekcja pierwsza: edukacja w digitalu – czyli jak oswoiliśmy klientów BZ WBK z bankowymi pojęciami i produktami, takimi jak na przykład karty kredytowe.
Klient
BZ WBK
Zakres
digital marketing | content marketing | kreacja i produkcja video | web design
Kiedy
2017

BRIEF/WYZWANIE

Polacy coraz chętniej szukają w sieci informacji także o produktach finansowych. Brakuje jednak miejsca, w którym zebrane byłyby wszystkie informacje o korzystaniu z kart kredytowych.

IDEA/POMYSŁ

Aby oswoić trudne bankowe pojęcia, takie jak okres bezodsetkowy czy cykl rozliczeniowy, posłużyliśmy się obrazowymi metaforami. I tak powstała pierwsza edukacyjna kampania finansowa, w której motywem przewodnim były …słodkie wypieki, a powiedzenie „jak zjeść ciastko i mieć ciastko?” nabrało nowego znaczenia.

REALIZACJA/DZIAŁANIE

Centralnym punktem działań edukacyjnych 
jest portal Kartoswajanie.

Wypełniliśmy go praktycznymi, prostymi, prostymi informacjami oraz angażującymi treściami video.



Top